Sauna a pivní lázně, wellness

Obchodní podmínky 

PRO OBJEDNATELE PRONÁJMU ZÁŽITKOVÉHO APARTMÁNU ČTYŘLÍSTEK

Všeobecné obchodní a storno podmínky (dále jen podmínky) zážitkového apartmánu Čtyřlístek (dále jen ubytovacího zařízení) upravují vzájemný smluvní vztah mezi pronajímatelem Petrem Pošmourným, IČO: 08200815(dále jen pronajímatelem) a klientem, fyzickou nebo právnickou osobou, která pronájem apartmánu jako objednatel objednává (dále jen klient)

1. Objednávka pronájmu prostor apartmánu, vznik smluvního vztahu

Klient si objednává pronájem prostor písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou podává pronajímateli elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách nebo přes rezervační rozhraní třetích stran (např. Booking). Rezervace (Objednávka) musí obsahovat:

  • jméno a příjmení klienta (v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ
  • termín pronájmu
  • kontaktní údaje: telefonní číslo, adresa klienta, e-mailový kontakt
  • počet osob využívající pronajímané prostory
  • druh a počet dalších požadavků (zejm. zajištění nápojů, přistýlky, parkování, možnost vstupu se zvířaty, apod.)
  • uhrazení platby za pronájem, případně zálohu za pronájem

Pronajímatel předběžné rezervace zaeviduje a obvykle zpracovává do 24 hodin. Potvrzuje předběžné rezervace, zamítá předběžné rezervace, nebo navrhuje klientovi jiný termín.

Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije pronajímatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi pronajímatelem a klientem. Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu z čl. 6 odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci ubytovací zařízení (dle bodu 4. těchto podmínek) vzniká mezi klientem a ubytovacím zařízením smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce nebo požadavku na rezervaci, kterou klient podal a pronajímatel potvrdil.

2. Práva a povinnosti klienta

Klient má právo: Být dostatečně a úplně informován pronajímatelem o objednávaných parametrech apartmánu, tj. jeho vybavení, návodu k užívání jednotlivých prvků výbavy apartmánu, termínu a ceně; na řádné poskytnutí jím objednaného a potvrzeného (zálohově zaplaceného) apartmánu; před zahájením pronájmu zrušit potvrzenou objednávku nebo požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s bodem 7.; reklamovat vady poskytovaného pronájmu apartmánu.

Klient je povinen: Úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky nebo požadavku na rezervaci; zaplatit pronajímateli v požadovaném termínu zálohu a doplatek za pronájem nebo plnou cenu za pronájem apartmánu dle konkrétních podmínek objednávky; respektovat předpisy pronajímaného apartmánu jehož služby využívá; pečlivě si překontrolovat pronajímatelem vystavené potvrzení pronájmu a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti pronajímatele neprodleně kontaktovat.

3. Povinnosti pronajímatele

Pronajímatel je povinen: Poskytnout klientovi důležité informace k objednaným prostorům apartmánu a potvrdit klientovi řádně objednaný pronájem prostor. Při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi pronájem prostor v potvrzeném rozsahu a kvalitě. V případě odstoupení od potvrzené objednávky pronájmu nebo závazné rezervace ze strany klienta vyplatit nejpozději do 30 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na pronájem. Avšak pokud vznikne nárok pronajímateli na stornovací poplatky, vyplatí klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými storno poplatky.

4. Ceny služeb a jejich úhrada

Ceny za pronájem prostor jsou uvedeny na www.apartman-ctyrlistek.cz. Klientovi bude po vytvoření rezervace zaslán zálohový list, podklady k platbě nebo zálohová faktura na pobyt v ubytovacím zařízení, ve výši 100% z celkové výše objednávky, nedohodnou-li se ubytovatel s objednatelem jinak. Klient je povinen zálohovou platbu řádně uhradit, tzn. ve výši a v termínu splatnosti uvedeném na dokladu. Pokud není záloha klientem uhrazena včas rezervace se automaticky ruší.

Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být klientem reklamovány v písemné formě, a to do 5-ti dnů od data jeho obdržení. V případě, že je ze strany ubytovatele uznána reklamace daňového dokladu (faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu (faktury) odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře) bude splatná ve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém dokladu (faktuře). Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého ubytovatel shledá reklamaci za neoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném na reklamovaném daňovém dokladu (faktuře).

Dárkový poukaz/ voucher je dokument, jenž slouží k úhradě pobytu a služeb místo úhrady fakturou, hotovosti nebo platební kartou.

5. Potvrzení pobytu

K čerpání zaplaceného pronájmu prostor opravňuje klienta potvrzení vystavené pronajímatelem (e-mailem nebo písemně dopisem). Klient je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně pronajímatele emailem na adresu: ivaposmourna@seznam.cz nebo telefonicky na tel.: +420 607244029

6. Nástup

Po zaslání všech požadovaných údajů a zaplacení částky za pronájem, obdrží klient kód pro vstup do apartmánu, který bude sloužit pro vstup po celou dobu pronájmu apartmánu.

7. Storno podmínky

Storno podmínky jsou nedílnou součástí obchodní smlouvy mezi klientem a pronajímatelem. Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky nebo rezervačního požadavku pronájmu prostor za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno pronajímateli. Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace pronájmu prostor a ostatních požadavků ze strany klienta. Storno poplatek se účtuje z celkové výše objednaných služeb. Poplatek představuje náhradu škody způsobenou ubytovateli.

Při zrušení rezervace od data, kdy byla hostem zadána je výše storno poplatku:

– více jak 14 dnů před začátkem plánovaného pronájmu prostor žádné storno

– 13 –7 dní před začátkem plánovaného pronájmu prostor 50%

– 6 – 1 dny před začátkem plánovaného pronájmu prostor 100%

V případě zrušení pronájmu prostor, u kterého byla již provedena zálohová platba a dle storno podmínek je výše zálohy vyšší než storno poplatek, pronajímatel je povinen objednateli vrátit částku převyšující storno poplatek.

V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění pronajímatele nevzniká pronajímateli povinnost vrátit objednateli zaplacenou cenu za pronájem ani její poměrnou část.

Při zkrácení délky pronájmu platí stejné storno poplatky, jako při zrušení pronájmu. V případě storna z vážných neodvratitelných událostí je po vzájemné dohodě možná změna termínu. O tom, zda bude storno poplatek účtován rozhodne pronajímatel.

V případě nezaplacení zálohy, ze které by bylo možné storno poplatky odečíst, má pronajímatel právo zaslat objednateli fakturu ve výši storno poplatků.

Pokud si klient rezervoval pronájem přes třetí stranu (např. Booking apod.), platí pro něj storno podmínky uvedené na tomto portále. Pokud zde není blíže specifikováno, řídí se pronajímatel všeobecnými obchodními podmínkami.

Pro pronájmy, během kterých objednatel využívá dárkový poukaz/voucheru platí stejné storno podmínky (pro zrušení nebo úpravu rezervace před nástupem).

Peníze za zakoupené dárkové poukazy ubytovatel nevrací. Storno poplatek je smluvní pokutou. Nevyužité vouchery se po uplynutí jejich platnosti stávají neplatnými.

8. Reklamace

Reklamaci objednaného pronájmu prostor je klient povinen uplatnit v písemné formě u pronajímatele. Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků pronajímaných prostor, nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byl klientovi pronájem prostor poskytnut. Reklamace daňových dokladů se řídí dle odstavce Ceny a platební podmínky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

9. Odpovědnost za škodu

Odpovědnost pronajímatele za škodu na přinesených a odložených věcech klienta podrobně upravuje "Domovní manuál".

Klient nese zodpovědnost za všechny jím způsobené škody během pronájmu prostor. V případě, že škodu způsobilo dítě, odpovědnost nese zákonný zástupce, stejně tak jako případné újmy na zdraví dítěte v pronajímaných prostorách. Klient je povinen škodu vzniklou na majetku uhradit pronajímateli.

Pronajímatel je oprávněný vypovědět smlouvu s okamžitou účinností, pokud klient přes výstrahu hrubě porušuje povinnosti ze smlouvy nebo dobré mravy, zejména:

  • Klient při rezervaci a následném příjezdu zamlčí skutečný počet osob nebo zvířat v pronajímaných prostorách apartmánu
  • -Klient úmyslně, nebo nedbale poškozuje majetek pronajímatele, či jeho chování je v rozporu se zásadami slušného společenského chování a morálkou a obtěžuje svým chováním ostatní okolí pronajímaných prostor
  • Klient nejedná v souladu s "Manuálem apartmánu" pronajímatele
  • Klient nebo osoby s ním pronajímající si prostory nerespektují v době od 22 hod do 7 hod režim nočního klidu a dochází tak k rušení a obtěžování okolí apartmánu.

Pokud pronajímatel zjistí, že klient hrubě porušuje povinnosti ze smlouvy a nebo dobré mravy (závadné jednání), bez odkladu klienta vyzve k nápravě a zároveň ho upozorní na možnost okamžité výpovědi smlouvy o pronájmu. V případě, že klient pokračuje v závadném jednání anebo závadné jednání opakuje, případně se dopustí jiného závadného jednání, pronajímatel vypoví klientovi smlouvu s okamžitou účinností. Okamžitou výpověď může pronajímatel udělit i ústně a sepsat o tom záznam. Při okamžité výpovědi je klient povinen bezodkladně zcela vyklidit pronajímané prostory apartmánu. Pokud je okamžitá výpověď udělena v době mezi 22 hod a 7 hod, je klient povinen vyklidit prostory a ukončit pronájem nejdéle do 10 hod ráno.

V případě, že klient nevyklidí ve stanovené lhůtě prostory a neukončí pronájem, je ubytovatel oprávněn bez odkladu tyto prostory vyklidit. O vyklizení pronajímatelem pořídí pronajímatel záznam. Věci klienta uloží pronajímatel na určeném místě a klienta vyzve k jejich převzetí.

Pokud klient hrubě poruší povinnosti ze smlouvy a nebo dobré mravy, a je mu pronajímatelem udělena okamžitá výpověď, má pronajímatel právo na zaplacení smluvní pokuty. Smluvní pokuta se stanoví ve výši rozdílu mezi uhrazenou cenou za celkový pronájem prostor klienta a cenou vyčerpané doby pronájmu před udělením výpovědi.

V apartmánu není dovoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Tento zákaz se nevztahuje na spotřebiče určené k osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky, atd.), na výpočetní techniku (notebook) a na nabíječky výpočetní techniky (notebook, fotoaparát).

Domácí zvířata nejsou povolena bez předchozí domluvy s pronajímatelem.

Nezletilé osoby mladší je vhodné mít z bezpečnostních důvodů pod dozorem dospělé osoby. Dospělá osoba nese plnou odpovědnost za nezletilou osobu a případné škody, kterou způsobí.

Od 22:00 do 7:00 hodin jsou osoby užívající prostory povinny respektovat noční klid.

Osoby užívající prostory musí při odchodu z apartmánu uzavřít vodovodní kohoutky, uzavřít okna a dveře, vypnout elektrické spotřebiče, zhasnout světla.

Vnitřní prostory apartmánu jsou nekuřácké. Prostor ke kouření je k dispozici na venkovní terase.

10. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Klient souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě klienta podnikatele také identifikační číslo, daňové identifikační číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").

Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů pronajímatelem, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o pronájmu.

Údaje o klientovi jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám, pokud klient prostřednictvím třetí osoby neučinil rezervaci či jiné jednání v souvislosti se smlouvou. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

Klient souhlasí se zasíláním informací souvisejících s pronájmem prostor pronajímatelem na elektronickou adresu.

11. Závěrečná ustanovení

Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.12.2024. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije pronajímatel pouze pro uzavřený smluvní vztah mezi pronajímatelem a klientem.

Bižuterie e shop